Om mig

Mit billede
København/Køge, Sjælland, Denmark
Jeg hedder Silje og startede egentlig min blog, fordi jeg skulle på efterskole. Så min familie kunne følge med i mit liv. Som du nok kan se, lykkedes det ikke særlig godt. Der er nu gået lidt over et år, og jeg har ikke lavet mere end omkring 10 indlæg.. og nogle af dem er fra før jeg startede på efterskolen. MEN! Nu er jeg flyttet fra København til Køge, sammen med mine forældre og har det rigtig godt på Solrød Gymnasium. Jeg vil prøve at blogge lidt mere, om hvad jeg går og laver, hvilket musik jeg hører og så også lidt om makeup, tøj og sko, som også interesserer mig rigtig meget! Enjoy! :D

mandag den 11. oktober 2010

What the... !

Jeg sad og så en eller anden musikvideo, da linket til denne her video:

http://www.youtube.com/watch?v=x4c_wI6kQyE

kom frem.. Ja, det er rigtigt. Det er en lille dreng, der startede med at ryge da han var 18 måneder gammel. 18 måneder! Det er jo helt voldsomt. Hvor er det egentlig en syg verden, vi nogen gange lever i...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar