Om mig

Mit billede
København/Køge, Sjælland, Denmark
Jeg hedder Silje og startede egentlig min blog, fordi jeg skulle på efterskole. Så min familie kunne følge med i mit liv. Som du nok kan se, lykkedes det ikke særlig godt. Der er nu gået lidt over et år, og jeg har ikke lavet mere end omkring 10 indlæg.. og nogle af dem er fra før jeg startede på efterskolen. MEN! Nu er jeg flyttet fra København til Køge, sammen med mine forældre og har det rigtig godt på Solrød Gymnasium. Jeg vil prøve at blogge lidt mere, om hvad jeg går og laver, hvilket musik jeg hører og så også lidt om makeup, tøj og sko, som også interesserer mig rigtig meget! Enjoy! :D

onsdag den 19. august 2009

:D

Jeg er på 4. dagen på Faxehus ! Her er vildt fedt, og vi laver bare ikke andet end at grine, hahaha :D Jeg har allerede skiftet værelse 2 gange!!! Fra 2'mands til 3'mands og nu er jeg på 4'mands værelse, med cille, teresa og ida, det er bare mega nice(:
Lige nu sidder jeg med Cille og Lucas som skændes om Lucas' ''patpude'' mens at Mike plukker monobryn, hahaha :D <3
Lucas med patpuden!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar