Om mig

Mit billede
København/Køge, Sjælland, Denmark
Jeg hedder Silje og startede egentlig min blog, fordi jeg skulle på efterskole. Så min familie kunne følge med i mit liv. Som du nok kan se, lykkedes det ikke særlig godt. Der er nu gået lidt over et år, og jeg har ikke lavet mere end omkring 10 indlæg.. og nogle af dem er fra før jeg startede på efterskolen. MEN! Nu er jeg flyttet fra København til Køge, sammen med mine forældre og har det rigtig godt på Solrød Gymnasium. Jeg vil prøve at blogge lidt mere, om hvad jeg går og laver, hvilket musik jeg hører og så også lidt om makeup, tøj og sko, som også interesserer mig rigtig meget! Enjoy! :D

lørdag den 15. august 2009

Så er det i morgen!



Så er det i morgen at jeg starter på efterskolen! Jeg kan slet ikke vente! Fie startede i søndags, og hun siger at det er rigtig fedt på Oure! Det er helt underligt, at hun er væk.. Især når jeg selv skal sidde en hel uge og vente på at JEG kan komme afsted! :b


Men Clara starter også først i morgen. I går var vi ude og købe de sidste ting til når vi starter, det var rigtig hyggeligt. Hun glæder sig også vildt meget til at komme afsted d:
Billedet er af Faxehus efterskole^



Det er også helt underligt at jeg ikke skal tilbage til Lundehusskolen. Men også rart, synes jeg! Det er skønt at komme afsted og prøve noget nyt, og sådan tror jeg faktisk at alle sidste års 9. klasser synes ! :b

Ingen kommentarer:

Send en kommentar