Om mig

Mit billede
København/Køge, Sjælland, Denmark
Jeg hedder Silje og startede egentlig min blog, fordi jeg skulle på efterskole. Så min familie kunne følge med i mit liv. Som du nok kan se, lykkedes det ikke særlig godt. Der er nu gået lidt over et år, og jeg har ikke lavet mere end omkring 10 indlæg.. og nogle af dem er fra før jeg startede på efterskolen. MEN! Nu er jeg flyttet fra København til Køge, sammen med mine forældre og har det rigtig godt på Solrød Gymnasium. Jeg vil prøve at blogge lidt mere, om hvad jeg går og laver, hvilket musik jeg hører og så også lidt om makeup, tøj og sko, som også interesserer mig rigtig meget! Enjoy! :D

tirsdag den 26. januar 2010

Hjemme igen

Så fik jeg endelig en ny oplader, så jeg kan bruge min egen PC igen :)
Skituren var fantastisk! Vi havde det rigtig hyggeligt. De tre første dage stod jeg pålangrend, og det var faktisk rigtig sjovt. De næste tre dage stod jeg på slalom.. det var selfølgelig også rigtig sjovt!
de 17 timr i bus var faktisk slet ikke slemme overhovedet, for jeg sov over halvdelen af tiden xD
Jeg har sat nogle billeder ind med tekst under, så I kan se hvor jeg har været!
(undskyld den dårlige kvalitet at billederne, men i kan klikke på dem og se dem i store, OG bedre kvalitet!)



Silje på slalom !

Her er der Teresa, Jaque og mig i stoleliften!

Her er vi på langrend. Det er mig i den røde og Teresa i den blå :)


The-pause!!

Her er det Teresa som er væltet.. og mig som er væltet oven på hende xD


Vi syntes det var sjovt at kaste os ud fra bakkerne :D


Teresa og Silje der er klar til at tage på langrend i nattens mørke!
( Vi har lys i kasketterne!)


Hele natte-langrends-holdet!


Emilie havde fødselsdag på turen, så her sidder Jaque
og jeg og er i gang med at bage kage !


En aften tog alle der ville, en fakel, og så gik vi samlet ud til en bålplads
og sang og drak kakao :)

Silje og Jesper med fakler!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar