Om mig

Mit billede
København/Køge, Sjælland, Denmark
Jeg hedder Silje og startede egentlig min blog, fordi jeg skulle på efterskole. Så min familie kunne følge med i mit liv. Som du nok kan se, lykkedes det ikke særlig godt. Der er nu gået lidt over et år, og jeg har ikke lavet mere end omkring 10 indlæg.. og nogle af dem er fra før jeg startede på efterskolen. MEN! Nu er jeg flyttet fra København til Køge, sammen med mine forældre og har det rigtig godt på Solrød Gymnasium. Jeg vil prøve at blogge lidt mere, om hvad jeg går og laver, hvilket musik jeg hører og så også lidt om makeup, tøj og sko, som også interesserer mig rigtig meget! Enjoy! :D

onsdag den 27. januar 2010

Hej folkens!




I går kom jeg tilbage til efterskolen igen, efter en forlænget weekend. For mandag-aften var jeg ude og besøge Gefion Gymnasium og jeg synes det er så fedt. Det ligger lige ved siden af Statens Museum for kunst. Det er et helt nyt gymnasium som er Øster Borgerdyd og Metropolitan Skolen som er blevet slået sammen. De har 13 studieretninger og der er 2 af dem som jeg rigtig godt kan lide! Så Gefion er min første prioritet! Som 2. og 3. prioritet vælger jeg Frederiksberg og Rysensteen :)

Gefion Gymnasium

Det bliver utrolig hårdt at stoppe fra Faxehus, når året er gået. Det bliver svært at sige farvel til alle de dejlige mennesker, som jeg går her med. Men det er nemmere at slutte noget, når man har noget godt, som man starter og kan se frem til! Og det synes jeg at jeg har nu !
Generelt går det super godt, jeg er bare utroligt glad for jeg er mig :)


1 kommentar:

  1. wow du god :O.. i like it :)

    fra
    simones-univers.blogspot.com

    SvarSlet