Om mig

Mit billede
København/Køge, Sjælland, Denmark
Jeg hedder Silje og startede egentlig min blog, fordi jeg skulle på efterskole. Så min familie kunne følge med i mit liv. Som du nok kan se, lykkedes det ikke særlig godt. Der er nu gået lidt over et år, og jeg har ikke lavet mere end omkring 10 indlæg.. og nogle af dem er fra før jeg startede på efterskolen. MEN! Nu er jeg flyttet fra København til Køge, sammen med mine forældre og har det rigtig godt på Solrød Gymnasium. Jeg vil prøve at blogge lidt mere, om hvad jeg går og laver, hvilket musik jeg hører og så også lidt om makeup, tøj og sko, som også interesserer mig rigtig meget! Enjoy! :D

lørdag den 25. september 2010

Hold da op!

Hold da op, det var godt nok ikke meget jeg fik blogget mens jeg gik på efterskole. Men det var et super fantastisk år, som jeg aldrig vil glemme, og jeg har fået nogle fantastiske venner, som jeg er sikker på, jeg vil ha for altid!
Men selvom at jeg savner faxehus en lille smule hver eneste dag, så er jeg jo flyttet til Køge, og har det egentlig super godt. Jeg har efterhånden vænnet mig til at bo i ''provinsen''. Hehe, ej, jeg synes faktisk her er super hyggeligt. Og så er jeg jo startet på Solrød Gymnasium. Det er et rigtig lækkert gymnasium, som jeg er startet på, med nogle dejlige mennesker!
For ikke så lang tid siden havde vi idrætsdag, hvor man skal være klædt ud, og senere på aftenen var jeg til den første gymnasiefest. Det var super fedt, og jeg glæder mig vildt meget til den næste fest, d. 1. oktober!



Signe, Kristina, mig og Sandra til gymnasiefest!


Min klasse klædt ud som svampebob firkant! :D



Ingen kommentarer:

Send en kommentar