Om mig

Mit billede
København/Køge, Sjælland, Denmark
Jeg hedder Silje og startede egentlig min blog, fordi jeg skulle på efterskole. Så min familie kunne følge med i mit liv. Som du nok kan se, lykkedes det ikke særlig godt. Der er nu gået lidt over et år, og jeg har ikke lavet mere end omkring 10 indlæg.. og nogle af dem er fra før jeg startede på efterskolen. MEN! Nu er jeg flyttet fra København til Køge, sammen med mine forældre og har det rigtig godt på Solrød Gymnasium. Jeg vil prøve at blogge lidt mere, om hvad jeg går og laver, hvilket musik jeg hører og så også lidt om makeup, tøj og sko, som også interesserer mig rigtig meget! Enjoy! :D

onsdag den 29. september 2010

Karrygul!

Cardigan og Tanktop fra Fifth Avenue



Cardigan fra Monki


Som I nok har lagt mærke til, er karrygul en af de nye farver. Der er efterhånden karrygult overalt, uanset hvilken vej man vender hovedet.
Meeeen, jeg må indrømme at jeg ikke er særlig vild med den farve. Jeg synes det kan se fedt ud, hvis looket er gennemført, men ellers - nej tak til karrygul! Men lad os nu se, det kan være jeg ændrer mening, når jeg har kigget nok på det!
I hvert fald elsker jeg Monki, jeg synes det er et fantastisk mærke, og når de også er hoppet med på det karrygule, må jeg vel hellere snart se, at følge med.. :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar