Om mig

Mit billede
København/Køge, Sjælland, Denmark
Jeg hedder Silje og startede egentlig min blog, fordi jeg skulle på efterskole. Så min familie kunne følge med i mit liv. Som du nok kan se, lykkedes det ikke særlig godt. Der er nu gået lidt over et år, og jeg har ikke lavet mere end omkring 10 indlæg.. og nogle af dem er fra før jeg startede på efterskolen. MEN! Nu er jeg flyttet fra København til Køge, sammen med mine forældre og har det rigtig godt på Solrød Gymnasium. Jeg vil prøve at blogge lidt mere, om hvad jeg går og laver, hvilket musik jeg hører og så også lidt om makeup, tøj og sko, som også interesserer mig rigtig meget! Enjoy! :D

søndag den 26. september 2010

Valentino

Jeg faldt lige over de her mega fantastiske toe pumps! Jeg synes det er rigtig lækkert, at de er lidt gennemsigtige, og så passer de til næsten alt, og så ville de jo pifte et ellers lidt neutralt outfit op! De ville helt sikkert allerede side på mine fødder, hvis ikke det var fordi de koster 4314kr. Øv øv :(
I hvert fald er de fra Valentino og hedder Black/Nude Lace Peep Toe Pumps, og hvis du er så heldig at du har råd, kan du jo købe dem her:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar