Om mig

Mit billede
København/Køge, Sjælland, Denmark
Jeg hedder Silje og startede egentlig min blog, fordi jeg skulle på efterskole. Så min familie kunne følge med i mit liv. Som du nok kan se, lykkedes det ikke særlig godt. Der er nu gået lidt over et år, og jeg har ikke lavet mere end omkring 10 indlæg.. og nogle af dem er fra før jeg startede på efterskolen. MEN! Nu er jeg flyttet fra København til Køge, sammen med mine forældre og har det rigtig godt på Solrød Gymnasium. Jeg vil prøve at blogge lidt mere, om hvad jeg går og laver, hvilket musik jeg hører og så også lidt om makeup, tøj og sko, som også interesserer mig rigtig meget! Enjoy! :D

mandag den 27. september 2010

Klumpfod

Okay, så jeg sad lige og kiggede på sko, inde på asos.com, og jeg fandt den her, kaldet Asos White Waisted Leather High Vamp Shoe. Jeg synes - for at være helt ærlig - at de er forfærdeligt grimme. Jeg bryder med slet ikke om farven, og så synes jeg lidt, at skoen ligner en klumpfod. De er dog en smule kønnere i sort, og at se dem på gør også at de bliver lidt flottere, men pæne bliver de aldrig! Og at prisen ligger på 801kr (uden forsendelse), gør dem heller ikke kønnere!

I dag har jeg haft en stille og rolig dag på gymnasiet, nu er jeg hjemme og så er det bare lige i gang med afleveringer (efter at jeg har kigget på sko, selvfølgelig) ! - suk, det er hårdt at gå på gym!

1 kommentar:

  1. Den sko ligner på ingen måde en klumpfod. Så har du i hvert fald aldrig set en person med klumpfod, og derfor føler jeg personligt at det er en nedværdigende kommentar. Få noget respekt til folk der lider af sådanne sygdomme.

    SvarSlet