Om mig

Mit billede
København/Køge, Sjælland, Denmark
Jeg hedder Silje og startede egentlig min blog, fordi jeg skulle på efterskole. Så min familie kunne følge med i mit liv. Som du nok kan se, lykkedes det ikke særlig godt. Der er nu gået lidt over et år, og jeg har ikke lavet mere end omkring 10 indlæg.. og nogle af dem er fra før jeg startede på efterskolen. MEN! Nu er jeg flyttet fra København til Køge, sammen med mine forældre og har det rigtig godt på Solrød Gymnasium. Jeg vil prøve at blogge lidt mere, om hvad jeg går og laver, hvilket musik jeg hører og så også lidt om makeup, tøj og sko, som også interesserer mig rigtig meget! Enjoy! :D

søndag den 26. september 2010

Oh no, you didn't!

Jeg sad lige og læste lidt om modeugen i Milano, med tilhørende billeder. Meget af det ser super lækkert ud, f.eks. tror jeg at D&Gs modeshow har været fantastisk at opleve! Deres kollektion byder på en masse rød-hvide køkkentern, tørklæder i håret, og ikke mindst en masse blomsterprints!

Her ses en af de lækre modeller, i fuld gang med,
at vise de lækre blomsterprints frem for D&G.

Anna Della Russo, moderedaktør på Vogue Nippon, plejer ellers at ha helt tjek på moden, og se super lækker ud. Men til Gucci-showet, var hun altså gået galt i byen. I hvert fald hvis du spørger mig! Hun skillede sig helt sikkert ud, men ikke på den gode måde.


Her er hun så, Anna Della Russo, iført en Yves Saint Laurent-kjole og en kæmpe kirsebærhat(eller er det æbler?)!! Idéen er jo egentlig sjov nok, men det ser næsten ud som om, at kirsebærene er redigeret ind på billedet. Alt i alt bliver det i hvert fald bare altalt for meget, og for grimt. Ja, det er i hvert fald hvad jeg synes!! :-)

Nå ja, og så synes jeg lige at I skal se denne her video, selvom den ikke rigtig har noget, med noget at gøre, men det er et super lækkert show, af Anna Sui!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar